Friday, October 28, 2011

BACK TO KUIS 4 sEm2...

Alhamdulillah masih lagi dikurniakan nikmat utk terus bernafas di muka bumi ini,
dah dkt seminggu kembali blk untuk terus berjuang mencari ilmu Allah,dan dkt seminggu ni juga la blOg ni tersadai hihiii...asif yer,
hari Rabu..19 hb 10,bermulalah kehidupan sbgai pljar utk SEM2,
Alhamdulillah keputusan imtihan yang selama ni d'bmbngkan telah keluar..(15hb)
Alhamdulillah Allah mmberikan rezeki kpdku,(say Alhamdulillah)..
next sem perbaiki lagi keputusan utk dapatkan keputusan yg lebih Cemerlang OK!!

gambar tak ada motif..hee 

sEbenarnya x ad kisah yang menarik utk dikongsi,
cuma,cerita keadaan dan suasana belajar di KUIS nie..
hrm~skrg dah msk sem2,skjp jer kan?sem1 dh berakhir...
Alhamdulillah ada hikmah yg Allah berikan knp tak dpt mlnjutkan pljrn ke IPTA..
aku yakin janji Allah dan setiap perancangan yg Allah telah aturkan itu ada bukti dan mesej yang tersembunyi...
bagi aku sendiri,belajar di Kuis ni,ad keistimiwaan tersendiri.
frstly,ketenangan..WHY?
dkt sini lbih d'tknkn tntg TA'DIB..
semua org faham apa mksd Ta'dib itu sendiri kan...?
kemudian,dkt sini,byk masa terluang blh kita jlnkn ativiti utk kita lbh dkt kpdNya..



kekaburan..nak tengok cantik atau tak, meh datang KUIS..hee
pmndgn waktu mlm<_>
kelihatan masjid Al azhar...




pmndgn dari pankin menghala ke tasik kuis..nice

dan sekarang aku percaya pd apa yg abang aku prnh berithu b4 nie..
jgn menyesal bila x dpt lanjutkan ke IPTAbyk lagi jln yg Allah tlh aturkan
Sabar dan terima dgn ikhlas LILLAHITAALA...
apa pun SYUKRAN ya Akh..:)

Hrm~wat masa nie ini saja yg dpt aku dapat kisahkan dari hati aku sendiri,
InsyaAllah aku akn kisahkan lagi,
Akhir kalam Haiya fi FastabiQul khairat..:)

wassalam.....<3


No comments:

ـ