Friday, March 30, 2012

مسبقة تلاوة و حفظن



......السلام عليكم
salam sua kembali..huhuuu alahai قصة قلبي asif yer dah lama x update..
masuk sem baru byk bnda yg kna selesaikan, assgmnt bukan lagi mcm sem2 lepas...
huhuu assgmnt kali ni byk kna wat research,rasa mcm nak wat tesis plk..AmbOi sampai ke situ plk..heheee tamhidi pn x lepas lagi yer...:)) insyaAllah x lama lg habis...
nak post apa yer kali nie??hrmmmmm~
sebenarnya nak post tntang MusabaQoh tilawah n hafazan yg berlangsung semalam...


Pertandingan ni Anjuran Exco Tarbiyah dan pembangunan insan bawah PERSIS...
Alhamdulillah program yg selama ni dirancang berjalan dgn sebaiknya,
walaupun byk ujian dan halangan...tapi bila kita buat Lillahita'ala insyaAllah Allah permudahkan segala urusn
program ni pada mulanya rancang buat 2 hari,tapi atas bbrpa faktor kami buat selama 1 hari jer..
x pe,pnat2 pn 1 hari jer..hihii tapi x ada la pnat mana pun...:)
tujuan program ni dijalan kan adalah yang pertama...huhuu dah mcm bagi syarahan plk kan??
tujuan utama adalah :-
--->menanam minat plajar Asasi terhadap ilmu Al Quran
---> memupuk semangat cintakan Al quran
---> mencari wakil asasi ke peringakat lebih tinggi
I2 lah dia objektif @ tujuan pgrm yg kami jalankan...




Alhamdulillah peserta tilawah n hafazan mmg TERBAIKK..syabas dan tahniah!!
tahniah walupun ada yg ckap x pernah msk,tapi hasilnya Alhamdulillah...
tahniah kerana berjaya mngalunkan ayat suci Al quran dgn Baik..:))
sahabat2 yg masuk pun bukan calang2 tau..
kategori llki ramai dr atlet2 sukan..heheee terbaik la...
Mabruk alaik..:))



Pemenang pertndingan hafazan (L)
1- nabil
2- wafa
3- elyas

hafazan (P)
1- nasiha sakina
2- syatira
3- k.imazulianis

Tilawah (L)
1- Pie
2-rahimi
3-aiman

Tilawah (P)
1- k.mariah
2- samihah
3- iylia

pogram brjln dgn lancar dari awal sampai majlis penutup...
komen2 yang diberikan alhamdulillah semua berpuas hati..
antara cmmnt = Program menarik dan terhibur. Simple but Power indeed. :)
syukran kpd semua yg mnjayakan pogram yg di anjukran oleh exco tarbiyyah
Tahniah kpd pngarah kami Faiz,yg bertungkus lumus dlm mnjayakn pogram ini..
orang kuat Persis,zahir..yg menguruskan kewangan...
kpd k.ummu,k.aisyah,jiha,jannah n ajk2 yang lain
lupa plk ajk llki yang lain munawwar,muiz,alias
syukran kpd sponser2,n tajaan dari antum semua,walaupun kami x dapat peruntukkan tapi sokongan dari antum semua,kitorang dapat mnjalankan program ini dgn jayanya..alhamdullilah
semoga apa yg kita rancang dan laksanakan di berkati olehNya..amin2 insyaAllah..

sedikit santapan utk anda semua..santapan rohani..
video
* bacaan dari usataz wan fakhrul razi
ustaz wan juri kebangsaan tilwah..subhanallah alunan

nnti ana cba dptkn pic2 time pertndingan n upload...










No comments:

ـ